У статті проаналізовано тенденції розвитку музичної
освіти в Україні на початку ХХІ століття. Розкрито основні
напрями досліджень провідних науковців, якими було
обґрунтовано теоретико-методологічні засади загальної
мистецької та музично-педагогічної освіти, дидактичні
принципи музично-педагогічного процесу й форми його
організації, досліджено широке коло проблем теорії і історії
музичної педагогіки та викладання мистецьких дисциплін.
Наголошено, що національна музична педагогіка має вагоме
теоретичне підґрунтя, але реальна дійсність свідчить про те,
що з багатьох причин музично-педагогічна практика значно
відстала від теорії і вихід з цієї кризи слід шукати у реформах
музично-освітньої сфери на державному рівні, в трансформації
уявлень суспільства про можливості та потенціал музичного
мистецтва у формуванні духовної культури особистості.
Ключові слова: музично-педагогічна освіта, музичнопедагогічний процес, теорія і історія музичної педагогіки,
мистецькі дисципліни, творча активність, музичне мистецтво,
система музично-естетичного виховання.
Коментарі
Дописати коментар